1e dagen gehad - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu 1e dagen gehad - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu

1e dagen gehad

Door: renske1401

Blijf op de hoogte en volg Renske

05 Juli 2012 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Hier weer een stukje van mijn reis. Zoals jullie al konden zien (op de foto´s) ben ik bij de Victoria Falls geweest, het was volle maan daardoor konden we de regenboog ook ´s avonds zien door de volle maan.

woensdag 4 juli, ben ik voor het eerst begonnen op de school in Muwanda, ik ben samen met Anke (een andere vrijwilliger) in de klas zijn er kinderen met de leeftijd 8, 9 en 10.
De leraar was niet aanwezig omdat er verkiezingen zijn op 5 juli, maar er was een zwangere vrouw (die lerares was op die school) het blijkt dat zwangere vrouwen hier niet mogen stemmen. in de klas gingen we eerst opserveren en rond lopen (het is een heel klein klaslokaaltje waar 30 kinderen in zitten).
Ik mocht al een rekenles geven, dit was leuk en eng tegelijk.

´s middags was ik op het project afterschool, we hebben speelgoed meegenomen en de kinderen gingen ermee spelen en wouden ook vanalles doen met ons. dit was ook te zien op de foto´s.

´s avonds heb ik niet zoveel gedaan we hebben even bij de bar gezetten op het terrein.

donderdag er was voor ons geen school omdat iedereen was te stemmen dus gingen wij iets anders doen ik ben de hele dag in het old people house geweest ´s ochtends schoonmaken en ´s middags spelletjes met ze gedaan.

morgen gelukkig wel weer gewoon naar school met de kinderen.

dit was het weer voor eerst!!!

X Renske

  • 05 Juli 2012 - 18:38

    Annemarieke:

    Leuk die eerste dagen daar, zoals ik het lees! Veel plezier nog meid!

  • 05 Juli 2012 - 18:44

    Mem:

    ga zo door ,en veel schrijven krijg van alle kanten te horen dat ze het zo leuk vinden om jouw te volgen geweldig leuk is dat. Dus plaats veel tekst en veel foto`s

  • 05 Juli 2012 - 20:31

    Miranda En Annie:

    Leuk dat je het al zo naar je zin hebt! :D
    Benieuwd naar de volgende fotos en verhalen!

    Trouwens...hoe is je haar geworden? O

  • 05 Juli 2012 - 20:33

    Miranda En Annie :

    vorige berichtje ging beetje fout...

    maar op die fotos werd je haar toch gedaan? :p Hoe is het afgelopen? :P

    In iedergeval veel plezier nog!

    Kusjes en Groetjes!

  • 06 Juli 2012 - 15:47

    Renske Boonstra:

    haha Miranda en Annie ja klopt mijn haar wordt daar gedaan het restultaat een klip dit stuk is dus mijn haar heeft niet zolang zo gezeten! xx

  • 07 Juli 2012 - 11:07

    Fam. Bergsma:

    hey renske leuk dat je het zo naar het zin hebt.
    ik vindt het ook leuk om je verslagen te lezen wat je allemaal doet super en ook leuke foto's.
    groetjes en een dikke knuffel van ons allemaal

  • 03 Augustus 2014 - 22:51

    Trynke De Haan Uit Gorredijk:

    Wat leuk om zo nu en dan te horen en te zien, wat je daar allemaal beleeft.
    Het lijkt me toch een hele onderneming.
    groetjes en hele fijne weken daar nog

    Trynke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Na mijn ervaringen in Livingstone, Zambia. Ga ik vanaf 1 sept. voor1 0 weken naar Malawi

Actief sinds 22 April 2012
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 11728

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 10 November 2014

stage Malawi

01 Juli 2012 - 28 Augustus 2012

Mijn reis naar Zambia

Landen bezocht: