Mijn laatste dagje in Livingstone - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu Mijn laatste dagje in Livingstone - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu

Mijn laatste dagje in Livingstone

Blijf op de hoogte en volg Renske

26 Augustus 2012 | Zambia, Livingstone

Hallo!

Vrijdagavond zijn we uiteten geweest omdat Mark en Lara zaterdagmorgen vertrokken naar huis.
Nog even kort wat ik heb gedaan mijn laatste 2 weken hier in Livingstone, vorige week vrijdag heb ik afscheid genomen van de kinderen op Mwandi. In het weekend zaterdag heb ik niets gedaan alleen in de zon gelegen en een beetje chillen bij het zwembad. Aan het eind van de middag ben ik samen met Tonje, Paolo en Kate naar mukuni village geweest we kregen een rondleiding door de village.
Zondag ben ik samen met Emma, Madeleine, Linea, Tonje, Laura, Kellie en Paolo naar Livingstone island. Ik heb samen met Paolo, Tonje, en Madeleine gezwommen in de devils pool bij de Victoria Falls dit was super.
Toen we terug kwamen waren de jongens van hollycross (plaatselijke voetbalteam) iedereen (van de vrijwilligers) werd in het zwembad gedrukt. Om 2 uur ben ik samen met Stephen, Tom en Paige naar de Sundayroast geweest dit is een lunch met allemaal geroosterd eten. Het was goed
Maandag ben ik begonnen samen met Emma en Paolo op de school Nakatindi voor Holidayclub. Dit was de eerste dag kleuren en spelletjes spelen. De rest van de week hebben we shakers gemaakt met de kinderen en een pastaketing. Op woensdag hebben we afscheid genomen van Stephen omdat hij de donderdags naar huis ging. Stephen was de sportcoordinator (hij gaf op alle scholen gymnastiek) dus woensdagmorgen hebben we gezongen en spelletjes gedaan (waaronder het spel Spijkerpoepen) aan het eind van de ochtend deden we alsof we een groepsfoto gingen maken maar we hebben begonnen met een watergevecht dit was geweldig het was een superochtend!
Woensdagmiddag waren de holycross boys er weer ik heb 2 jongens leren zwemmen. Dit was geweldig. ’s Avonds hadden we het afscheidsfeestje van Stephen oftewel bijna iedereen had een kater de volgende dag op de projecten.
Dit weekend heb ik niet zoveel gedaan. Lekker chillen zaterdagavond hebben we met een groepje gebbqed bij het huis en vandaag ga ik naar het Royal Livingstone hotel voor de sunset (zonsondergang) en ’s avonds gaan we uiteten en opstap.
En dan morgen ga ik naar huis! Ik wil nog niet naar huis het is super hier.

Zie jullie als ik thuis kom!

Liefs vanuit Livingstone voor de laatste keer!

  • 26 Augustus 2012 - 17:16

    Mem:

    Hey Meid,

    Super dat je het ZO naar je zin heb jammer dat dit in je laatste weken zo is,maarja de plicht roept school en straks weer centjes verdienen
    goei vlucht en we zijn dinsdag op schiphol en jij ook.......

    groetjes

  • 27 Augustus 2012 - 17:22

    Hennie De Vries:

    Goede reis terug naar huis. Heb met veel plezier jouw verslagen gelezen.
    Groetjes, Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Na mijn ervaringen in Livingstone, Zambia. Ga ik vanaf 1 sept. voor1 0 weken naar Malawi

Actief sinds 22 April 2012
Verslag gelezen: 770
Totaal aantal bezoekers 11729

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 10 November 2014

stage Malawi

01 Juli 2012 - 28 Augustus 2012

Mijn reis naar Zambia

Landen bezocht: