1e verslag vanuit Zambia - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu 1e verslag vanuit Zambia - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu

1e verslag vanuit Zambia

Door: renske1401

Blijf op de hoogte en volg Renske

03 Juli 2012 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste verslag vanuit Zambia. Ik ben gisteren om half 1 aangekomen op het vliegveld in Livingstong na heel lang te hebben gewacht en in het vliegtuig ben ik er eindelijk... op het vliegveld moest ik gelijk een visum aanvragen. bij het vliegveld werden we opgehaalt door de project leiders het was allemaal goed gerelgeld!

Bij het vrijwilligers huis aan te zijn gekomen, kregen ´we´de groep nieuwe vrijwilligers eerst een rondleiding door het huis
er is een zwembad, een klein barretje, relaxruimte, een receptie om vanalles te regelen met trips die je wilt gaan maken etc., er is een keukentje waar wij eten klaar kunnen/mogen maken, de slaap kamers bestaan uit kamers voor 4 tot 8 personen, ik slaap ik een kamer met 6 andere meiden die hier al een tijdje zijn en uit allemaal verschillende landen komen! dus ik leer nu heel hard engels, omdat het moet anders kan ik met niemand praten!

verder zijn we gisteravond met een groep vrijwilliger naar een kroegje geweest en het eerste plaatselijke biertje gedronken!

vandaag krijgen we uitleg over hoe het hier allemaal te werk gaat en ik ga kijken wat voor tripjes ik wil gaan doen!

Vanavond ga ik naar de vicoria falls omdat er vanavond volle maan is.

dit was het voor nu,

doei

  • 03 Juli 2012 - 10:18

    Mirthe:

    He Renske! Wat leuk om te lezen, succes en veel plezier!

  • 03 Juli 2012 - 10:41

    Anneke:

    He wat grappig Anna gaat vanavond ook naar een full moon party Maar ja er is natuuurlijk ook maar 1 maan !!!! Gelukkig ben je goed aangekomen, Wens je veel plezier en horen vaker Dikke kus!!!!

  • 03 Juli 2012 - 11:10

    Mem:

    Hey , Dus vanavond al een tripje maak je daar veel foto`s en misschien ook een filmpje ben zeer benieuwd,vondt het leuk om even met je gesproken te hebben en je ook nog te hebben gezien.
    voeg je mij wel even toe op skype hoeft Liesbeth haar laptop er niet steeds bij
    groetjes

  • 03 Juli 2012 - 11:22

    Mem En Liesbeth:

    heej,
    wat leuk dat je het daar goed hebt,
    we houden veel contact via skype en andere sites.
    maak je wel foto's van de vollemaan?

    wat vind je eigenlijk van je boekje? leuke teksten of staan er ook wat teksten tussen die... haahhahaha en maak vooral veel foto's om een mooi foto boek te vullen!!

    groetjes en xxxx

  • 03 Juli 2012 - 11:36

    Annie Puister:

    Fijn dat alles goed is gegaan Renske. Hoop dat je een schitterende tijd gaat beleven. Doei doei

  • 03 Juli 2012 - 11:48

    Annemarieke :

    Hoi meid,

    Wat leuk om de eerste verhalen vanuit zambia te lezen ! Veel plezier daar !

    Wat is je skypenaam eigenlijk?

    Liefs Annemarieke & Jouwert

  • 03 Juli 2012 - 16:03

    Karin Grupstra:

    volgens mij zit jij wel goed op je plek en van alle gemakken voorzien zo te lezen.hoe is het eten en drinken daar trouwens??en is het wat te doen met de warmte??ik ga je in de gaten houden .heel veel pelzier en geniet ervan zou ik zeggen.

  • 03 Juli 2012 - 16:39

    Anneke Bergsma:

    hey renske gelukkig je bent goed aan gekomen.
    zo te lezen zijn de eerste reactie van jou wel goed gelukkig maar
    veel succes daar ben benieuwd hoe het is bij de vicoria falls
    groetjes bert en anneke

  • 04 Juli 2012 - 07:02

    BARBEra:

    Hey Renske!

    Goed te lezen dat je reis goed is gegaan en je goed bent aangekomen!
    Heel veel plezier aankomende weken en genieten!
    Ik houdt je site wel even bij,om te lezen wat je allemaal beleeft!
    Liefs Babs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Na mijn ervaringen in Livingstone, Zambia. Ga ik vanaf 1 sept. voor1 0 weken naar Malawi

Actief sinds 22 April 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 11726

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 10 November 2014

stage Malawi

01 Juli 2012 - 28 Augustus 2012

Mijn reis naar Zambia

Landen bezocht: