3 weken in Nkope - Reisverslag uit Nkope, Malawi van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu 3 weken in Nkope - Reisverslag uit Nkope, Malawi van Renske Boonstra - WaarBenJij.nu

3 weken in Nkope

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

22 September 2014 | Malawi, Nkope

Wow wa

Weer een verhaaltje vanuit Malawi ik ben nu 3 weken in Nkope, Ik ben druk aan het lesgeven en aan het observeren voor mij onderzoek. In de ochtend geef ik de lessen Engels en Rekenen daarnaast help ik in de klas en observeer ik voor mijn onderzoek.
In de middagen is er iets meer variatie, op maandag en woensdag geven we Engels, op de dinsdag doen we iets kunstzinnig (zoals drama, of knutselen) en op de donderdag hebben we het over wildlife. Na een uur in de klas te hebben gezeten eindigen we de middag met sport. Zo ziet mijn dag er door de weeks uit.
Nu over de afgelopen weekenden vorig weekend zijn we naar nationaal park Liwonda geweest. Een weekendje op safari. We hebben hier voornamelijk impala’s, krokodillen, zwijntjes, nijlpaarden en heel veel vogels gezien.
Afgelopen weekend zijn we naar Cape Maclear geweest hier hebben we lekker uit gerust en van de zon genoten op het strand.
Dat was het eerst weer,

Tionana (see you later)

Renske

  • 22 September 2014 - 20:47

    Judy:

    Leuk om weer een verhaal te lezen! Zo te lezen vermaak jij je goed!
    Geniet ervan!

  • 22 September 2014 - 21:08

    Anneke:

    Fijn Renske dat alles zo goed gaat.
    En voor ons leuk om zo wat met je mee te genieten.

  • 22 September 2014 - 21:35

    Annemarieke:

    Hoi Renske,

    Leuk om es weer es wat van je te horen! Erg leuk! Het is genieten zo te lezen :D

    Ps. Ik heb je een kaart gestuurd vorige week, ben benieuwd of deze aan gaat komen en hoe lang het duurt.

    veel plezier!

  • 22 September 2014 - 21:42

    Mem:

    Leuk dat je ons elke week op de hoogte houd van je belevenissen daar ,heb Cape Maclear gegoogeld en was een beetje jaloers zo mooi zag het er allemaal uit nou geniet er nog maar even van en veel lesgeef plezier daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Nkope

stage Malawi

stage lopen in Malawi op een school in de buurt van Nkope

Recente Reisverslagen:

02 November 2014

laatste weken

12 Oktober 2014

Mwadzuka bwani?

22 September 2014

3 weken in Nkope

10 September 2014

Nu echt starten op school

02 September 2014

Begin van mijn avontuur
Renske

Na mijn ervaringen in Livingstone, Zambia. Ga ik vanaf 1 sept. voor1 0 weken naar Malawi

Actief sinds 22 April 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 11686

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 10 November 2014

stage Malawi

01 Juli 2012 - 28 Augustus 2012

Mijn reis naar Zambia

Landen bezocht: